SEO.
Chcete skryť mŕtvolu? Skúste to na 2. strane v Googli.
Najdôležitejším čitateľom vášho webového obsahu je často Google. Radi by sme povedali, že “vyhľadávače”, ale kedy ste naposledy vyhľadávali cez niečo iné? SEO (Search Engine Optimization, teda Optimalizácia pre vyhľadávače) je dôležitým marketingovým nástrojom, vďaka ktorému texty, ktoré je vidieť – aj tie, ktoré vidieť nie je – dokážu vyhľadávače prečítať a teda priniesť na vašu webstránku viac návštevníkov.
Analýza kľúčových slov
Copywriting
On page SEO
Off page SEO
UX
Linkbuilding
Cesta k viditeľnosti v online svete.
Ak sa vykašlete na SEO, nikto váš web nenájde. Čím viac obsahu s najvyhľadávanejšími frázami bude na vašom webe vo forme nadpisov, popisov produktov či blogov, tým väčšia je vaša šanca zobraziť sa vo vyhľadávačoch čo najvyššie.
Čo ste sa nás vždy
chceli spýtať.
Mnoho podnikateľov považuje svoju webovú stránku za svoje dieťa, do ktorého vkladajú veľké úsilie, nadšenie a peniaze pri spolupráci s dizajnérmi, copywritermi a programátormi. Ak však zabudnete na SEO, veľkú časť svojho nadšenia pre Váš web ste vyčerpali zbytočne, lebo môžte byť jeho jediný návštevník.
Áno, keď však raz stránka vznikne, majitelia často očakávajú, že prinesie automatické výsledky a zisky. Kiežby to tak bolo. Podľa posledných prieskumov je viac ako 90% webstránok na Googli neviditeľných, pretože podcenili optimalizáciu pre vyhľadávače.
Stačí, ak namiesto sendviču na raňajky dostanete iba suchý chlieb? Články a blogy nie sú jediným SEO-m, ktoré potrebujete na úspech v online. AI má množstvo skvelých využití, ale naši copywriteri boli špeciálne naprogramovaní iba na písanie zmysluplných textov.