Marketingová
stratégia.
Kreativita bez stratégie je umenie. Kreativita so stratégiou je reklama.
Marketingová stratégia je dôležitá pre každú značku.
Zahŕňa poslanie vašej spoločnosti, váš trhový positioning, víziu vašej spoločnosti a marketingové 4P (produkt, cena, komunikácia, distribúcia). Musíte poznať cesty, po ktorých kráčate, aby ste vedeli, za akým cieľom sa ženiete.
Analýza značky
Analýza konkurencie
Definícia cieľov
Kreatívne cesty
Mediamix a harmonogram
Finančná rozvaha
Najlepšia marketingová stratégia?
Zaujímajte sa o zákazníkov.
Komu predávate vaše produkty? Prečo ich predávate? Čo to prinesie zákazníkovi? Na akého zákazníka komunikujete? Cez aké kanály a médiá? Sú tie kanály správne vzhľadom na cieľovú skupinu? Aká je vaša konkurencia a čo robí lepšie ako vy? Aká je vaša pozícia na trhu? V ktorých častiach roka dokážete produkt predávať najlepšie? Na tieto a mnohé ďalšie otázky odpovedajú marketingoví stratégovia.
Čo ste sa nás vždy
chceli spýtať.
Marketingová stratégia je dokument, ktorý definuje cestu vašej značky na konkrétny časový úsek (väčšinou na 1 rok).
Marketingová stratégia definuje kreatívne cesty, konkrétny mediamix, cieľovú skupinu, harmonogram mediálnych výstupov, finančnú rozvahu a konkrétne ciele kampaní.
Iba ten, kto to so svojim podnikaním myslí vážne.