E-mail
marketing.
Priame spojenie medzi značkou a zákazníkom.
E-mail používa v roku 2024 4,5 miliardy ľudí. To je celkom zaujímavá databáza kontaktov, čo poviete? E-mail marketing zažíva renesanciu a ak je vaša e-mailová reklama dobre zacielená a nápaditá, neskončí v koši.
E-mailingová stratégia
Segmentácia
Tvorba obsahu
A/B testing
Plánovanie a adresovanie
Reporting
Digitálne holuby, ktoré šíria posolstvá zákazníkom.
Kampane formou e-mail marketingu pomáhajú firmám budovať vzťahy so zákazníkmi.
Generovať potenciálnych zákazníkov a udržiavať si existujúcich.
E-mail marketing nepopierateľne zvyšuje počet návštev na vašom webe a pripomína klientom, že značka existuje, predáva a zaujíma sa o nich.
Čo ste sa nás vždy
chceli spýtať.
Ak hľadáte dôvody, prečo pracovať s e-mail marketingom, pozrite si nasledujúce dáta: Content Marketing Institute zistil, že približne 87 % spoločností závisí pri distribúcii obsahu od e-mailu. Prieskum personalizácie spoločnosti Adobe hovorí, že 67 % spotrebiteľov chce vidieť prispôsobený obsah. Podľa Resquetime strávia používatelia smartfónov na obrazovkách svojich telefónov každý deň 3,15 hodiny. Prieskum spoločnosti ExactTarget uvádza, že 91 % používateľov mobilných zariadení používa smartfóny na kontrolu e-mailov. 70 – 80% zákazníkov elektronického obchodu sa už nikdy nevráti. E-mailový marketing rieši tento problém.
Koľko potrebujete. Mali by ste klientom e-shopov pripomínať vašu stránku vždy, keď sa to oplatí - keď máte nové produkty, zľavy, keď si hodia produkt do košíka, ale nekúpia si ho, atď. Ľudia potrebujú mať pocit, že vám na nich a ich rozhodnutiach záleží.
Najväčšou chybou v prípade e-mail marketingu je nerobiť ho. Myslieť si, že ako médium už neexistuje, je utópia. Aj o Facebooku sa hovorilo pred pár rokmi, že je mŕtvy a dnes sú tam všetky naše maminy a babky. Médiá nezomierajú, iba menia cieľovú skupinu.