Dátová
analytika.
Informácie sú olejom 21. storočia a analytika je spaľovací motor.
V dobe, v ktorej žijeme, nemá nič väčšiu hodnotu, ako dáta. Dátová analytika je jedným z nástrojov, vďaka ktorý pomôže zlepšiť fungovanie vašej firmy, zvýšiť predaje, zvoliť správnu náborovú stratégiu, zistiť viac o vašej konkurencii, či zvoliť správne miesto na ďalšiu prevádzku.
Definícia problému
Vizualizácia dát
Parametre merania
Zber dát
Analýza dát
Interpretácia výsledkov
Vitajte v dobe dátovej.
Dáta sú vlastne iba súhrnom tisícok príbehov, ktoré rozprávate svojim zákazníkom a ich reakcií na ne. Často zabúdame na to, že genialita súvisí s dátami, ktoré máte k dispozícii – preto by Edisonove vynálezy nedokázal vymyslieť Archimedes.
Čo ste sa nás vždy
chceli spýtať.
Dátová analytika je proces vyhodnocovania údajov s cieľom získania informácií, ktoré vám pomôžu v procese rozhodovania, akou cestou sa vydať. Vďaka kvalitným dátam je možné analyzovať správanie používateľov na vašom webe a docieliť tak čo najlepšiu efektivitu reklamných kampaní, ale aj webu / e-shopu ako takého.
Rozhodne nie. Venujeme sa dátovým analýzam už viac ako 10 rokov a staviame na nich dobré meno našej spoločnosti. Výkonnostný marketing (a vlastne ani žiaden iný) nie je možné robiť bez kvalitných dát, s ktorými marketéri a kreatívci pracujú, aby pre vás vytvorili čo najefektívnejšie kampane a rozpovedali váš príbeh ľuďom, ktorí ho chcú počuť.
Z Priateľov. To robil Chandler, kým sa stal copywriterom. A ani jeho najlepší priatelia si nedokázali zapamätať, čím sa vlastne živí.