logo
logo

Get in touch

Awesome Image Awesome Image

Astratex: E-shop so spodnou bielizňou, s ktorým sa neradno porovnávať

Kategória:

Porovnávače

Klient:

Astratex

Predstavenie klienta

Astratex je český e-shop so spodnou bielizňou, plavkami a oblečením, ktorý na trhu funguje od roku 2000. S viac ako miliónom spokojných zákazníkov operujú na niekoľkých európskych trhoch.

Zadanie

Zadaním klienta bolo zvýšiť zisky z českých a slovenských porovnávačov cien. Pracovali sme s porovnávačmi Glami, Heureka a Zboží.cz.

Ciele: 

Našim cieľom bolo maximalizovať klientove zisky na týchto platformách pri stanovenom PNO. 

Stratégia

Astratex je známy svojim dôrazom na kvalitu, pohodlie a štýl. Spolupracuje s renomovanými značkami a výrobcami a okrem známych značiek ponúka aj svoje vlastné kolekcie. Ich produkty sú dostupné v rôznych veľkostiach, aby vyhovovali potrebám rôznych typov postáv. 

A tak, ako Astratex posúva hranice módy a vzdeláva v oblasti nosenia a výberu správnej bielizne, aj my sme vždy nadšení, keď nájdeme klienta, ktorý posúva naše možnosti.

Ako sme postupovali 

A pri Astratexe sme použili naše Adamanto. 

Adamanto je nástroj na automatizáciu katalógov ako Glami, Favi, Biano a podobne. Použitie je však možné aj na bežných porovnávačoch typu Heureka a Zboží. Môžete vďaka nemu automaticky skrývať nevýkonné produkty podľa zadaných parametrov, pracovať s bestsellermi a podobne. 

Marketing nie je iba o nastavovaní reklám a správnom cielení. Je aj o vývoji nových riešení, ktoré vašim klientom prinesú vytúžené zisky. Automatizujeme všetko, čo sa automatizovať dá. Veríme v technologický pokrok a spájanie súvislostí v dobe dátovej.

Výsledky

Tržby z porovnávačov nám počas kamapne stúpli a to minimálne o 100%. Porovnávali sme slovenské a české porovnávače Glami, Heureka a Zboží.

Medziročný nárast

+164%

Glami SK

Medziročný nárast

+100%

Heureka SK

Medziročný nárast

+202%

Glami CZ

Medziročný nárast

+128%

Heureka CZ

Medziročný nárast

+134%

Zboží CZ

Sumár:

Ak máte e-shop a chcete zvýšiť predaje, cenové porovnávače sú správna voľba. Ich najväčšou výhodou je veľká skupina zákazníkov, ktorí sú už pripravení nakupovať. Vieme, ako im dať to, čo chcú, aby sme im zabezpečili skvelý nákup a klientovi priniesli ešte lepšie výsledky, než na akých sme sa dohodli.

Vyjadrenie od klienta

,,Spoluprácu s ptagroup považujem za veľmi prospešnú. Nielen, že sme vďaka našej spolupráci výrazne zlepšili výsledky z porovnávačov, ale vďaka ich automatizovaným riešeniam sa nám podarilo mesačne ušetriť až 60 hodín práce kolegov, ktorí sa mohli venovať iným činnostiam. Za mňa jednoznačne odporúčam.

K. Guláš

CMO, Astratex