Chrumkavé
sociálne siete.
Sociálne siete
Miva Nitra
Predstavenie klienta
Tradičné slovenské chrumky sú skvelý pochutinový produkt, ktorý v Nitrianskom kraji vyrábajú už od roku 1974 v spoločnosti MIVA. Na slovenskom trhu je etablovaný, brand je rozšírený medzi každého, kto tu za posledných 50 rokov strávil aspoň jedny Vianoce, Veľkú noc alebo len klasickú rodinnú oslavu. Všetci sme s chrumkami vyrástli a milujeme ich presne preto, že sú také, aké sú.
“Nájdite cestu k autenticite na sociálnych sieťach,”
znelo zadanie od klienta.
Potreba posilniť puto medzi oddanými fanúšikmi Chrumiek a značkou samotnou bola vyvolaná faktom, že Chrumky s ich obrovskou popularitou boli terčom ľudí, ktorí si zakladali fanúšikovské stránky s názvom spoločnosti a zneužívali jej dobré meno.
Ciele
Hlavným cieľom kampane bolo priviesť skutočných fanúšikov Chrumiek naspäť k skutočnej fanpage Chrumiek. Potrebovali sme ich dostať z fanpages, ktoré sa prezentovali brandom klienta, ale nezdieľali jeho hodnoty, naspäť domov. Ich dlhoroční, oddaní priaznivci boli zmätení a dezorientovaní v množstve neoverených informácií a obsahu. Našou úlohou bolo budovať povedomie o značke správne a zvýšiť počet fanúšikov oficiálnej stránky.
Stratégia
Spájame rodiny aj klávesnice – to bolo naše poslanie. Na začiatku spolupráce sme čelili veľmi zmätočnému obrazu značky v online. Na sociálnych sieťach bola komunita rozptýlená. Všetko sme stavili na jednu kartu – vybudovanie dôveryhodnosti a spoľahlivosti ikonickej slovenskej značky na sociálnych sieťach. Stratégiu založenú na interakciách s publikom sme aplikovali na Facebook a Instagram.
Kreatíva
Ak chcete mať úspešnú a dôveryhodnú značku, zapájajte jej fanúšikov do komunikácie. Každý príspevok, ktorý pre Chrumky vytvárame, je tvorený so zámerom zaujať publikum a vyzvať ho k interakcii. Publikovali sme videá, obrázky, interaktívne kvízy a súťaže a udržiavali sme publikum aktívne.
Budovanie silného puta so zákazníkmi je pre značku, akou sú Chrumky, nesmierne dôležité. Sú na trhu už 50 rokov a prinášajú so sebou nevyhnutnú dávku rodinnej nostalgie. Komunikáciu s fanúšikmi Chrumiek nemožno podceňovať a keďže chrumky sú pre nich synonymom rodiny – komunikujeme s fanúšikmi ako s našimi rodinnými príslušníkmi.
Výsledky
Naša stratégia viedla k skutočným a merateľným výsledkom.
Viac ako
20 000
ľudí navštívilo stránku
na Facebooku
Viac ako
30 000
interakcií
s príspevkami
Viac ako
7 000
minút
sledovania videí
Vyjadrenie od klienta
,,Spoluprácu s ptagroup si nevieme vynachváliť. Od úvodnej prezentácie stratégie, cez komunikáciu, až po jednotlivé kreatívy naprieč sieťami. Oceňujem najmä, ako nám vždy vedia ochotne vysvetliť rôznu odbornú terminológiu tak, že je jednoducho pochopiteľná a zároveň sa tým neustále vzdelávame.”
D. Kučová
Marketingová riaditeľka