Niektoré tohtomesačné novinky ste už asi zaznamenali, ale určite nie všetky! Prečítajte si naše februárové onlajnoviny, aby ste boli v obraze, čo sa deje v dynamickom svete sociálnych sietí.
Dlhšie hlasovky v messengeri
Messenger v blízkej dobe predĺži dobu hlasovej správy z minúty na 30 minút. Tiež si budeme môcť hlasovú správu pred jej odoslaním vypočuť a zvážiť, či je hodná zdieľania. Updaty Meta prináša kvôli neustále rastúcej popularite audio správ.
https://newsfeed.cz/messenger-prinasi-delsi-hlasove-zpravy-a-dalsi-novinky/h
Screenshotom v messenger chate do istej miery odzvonilo
Reels už aj na Facebooku
Reels na Facebooku sú už globálne dostupné. Zobrazovať sa budú v hornej časti feedu, vďaka čomu budú viac na očiach, čím by sa teoreticky mala zvýšiť aj ich sledovanosť. Ich dĺžka bude až 60 sekúnd a disponovať budú rôznymi kreatívnymi nástrojmi na podporu ich tvorby.
Srdiečka v storkách
Instagram testuje prevod stories do reels
Na instagrame prebieha testing prevedenia stories v highlightoch do reelu. Vybraní užívatelia si to môžu vyskúšať už teraz. Stačí kliknúť na ikonku reels a story sa prevedie na krátky zhudobnený klip. Ide o ďalší prostriedok ako recyklovať najlepšie príspevky a zvýšiť angažovanosť užívateľov Instagramu.
https://newsfeed.cz/instagram-testuje-prevedeni-stories-do-reels/h
Zabezpečenie ig účtov
Gigant sociálnych sietí v poslednej dobe prináša opatrenia proti napadnutiu instagramového účtu. Po zavedení kontroly zabezpečenia pre používateľov, ktorí sa domnievajú, že ich účty boli minulý rok napadnuté sa táto funkcia sprístupňuje všetkým. Funkcionalita učí užívateľov zabezpečiť si svoje účty vrátane kontroly prihlasovacej aktivity, informácií o profile, potvrdzovania účtov a aktualizácie kontaktných informácií na obnovenie účtu (t. j. telefónne číslo, e-mailová adresa).
Funkciu nájdeme po kliknutí na pojem zabezpečenie, ku ktorému sa dostaneme cez nastavenia.
GOOGLE A YOUTUBE
Chrome bude mať nové logo
https://touchit.sk/prehliadac-chrome-bude-mat-nove-logo-takto-vyzera/397902h
Youtube ako sponzor
Spoločnosť oznámila, že bude hlavným sponzorom nadchádzajúcej udalosti IAB NewFronts 2022, ktorá predstavuje prehliadku najnovších príležitostí a inovácií pre digitálnych inzerentov. Zároveň uvádza, že sa zameria na propagáciu Connected TV ako kľúčovej platformy pre inzerentov na podujatí.
Connected TV je kľúčovým faktorom, nakoľko stále viac ľudí sleduje digitálny obsah prostredníctvom televízorov. Dochádza tak k efektívnemu využitiu tradičného televízneho komerčného dosahu s hlbším zacielením na online obsah, čo umožní viacerým firmám využívať televízne reklamy.
YouTube uvádza, že aktuálne svojim obsahom každý mesiac zasiahne viac ako 135 miliónov televíznych divákov s pripojením na internet.
Youtube Shorts
YouTube pokračuje v budovaní hypu ohľadom jeho nového formátu Shorts, čo sú krátke klipy podobné videám na Tik Toku. Teraz do nich pridáva ďalšie štatistiky pre ešte komplexnejšiu analýzu. Tieto štatistiky tvorcom ukážu najpopulárnejšie songy za posledných 28, čím si následne vedia zaistiť lepší dosah.
ZAUJÍMAVOSTI
Black history month na Pintereste
Pinterest počas februára, čo je mesiac oslavy černošskej histórie, zaviedol na platforme podporu černošských tvorcov. Zinicioval pre nich sériu podujatí a seriál v rámci Pinterest TV. Tiež zaviedol internú podporu, v rámci ktorej zorganizoval podujatia pre zamestnancov a zbierku pre neziskové organizácie.
Heureka rebranduje
Heureka group prichádza so zmenou vizuálnej identity. Prináša 3 nové brandy pre partnerov, ktoré majú pomôcť užívateľom v lepšej orientácii v jednotlivých službách. Pozrite si o tom toto krásne video: bit.ly/heureka-rebrand