Február je za nami a my sa vám opäť hlásime s novinkami z online sveta. Prečítajte si, čo dôležité sa udialo a neváhajte tieto novinky využiť pre zlepšenie výkonnosti svojho online marketingu.
Zákaznícke hovory s upozorneniami od Adwords Express
Tieto upozornenia sú jednoduchým spôsobom ako dať feedback na relevantnosť hovoru a získať prehľad o zmeškaných hovoroch, ktoré vaši zákazníci vykonali cez Adwords Express. Po dokončení telefonického hovoru so zákazníkom, dostanete upozornenie na poskytnutie spätnej väzby o relevantnosti hovoru. Vďaka vami poskytnutému feedbacku bude služba AdWords Express môcť lepšie zacieliť vaše reklamy a vy do budúcnosti získate relevantnejšie telefonáty od správnych zákazníkov.
Facebook zoznamy
Facebook prichádza s novou možnosťou aktualizácie statusu. Okrem textu, gif, fotiek či ankiet budeme môcť vytvárať už aj zoznamy. Zoznamy môžete vytvárať naozaj na hocičo, od nákupného zoznamu, cez zoznam najlepších rockových kapiel, až po zoznam vašich životných snov. Cieľom zoznamov je motivovať ľudí k osobnejším statusom, na aké sme boli zvyknutí v začiatkoch Facebooku.
Facebook redesignuje reporting organického dosahu príspevkov
Prehľad štatistík organického dosahu príspevkov facebookových stránok prechádza zmenami designu. Cieľom redesignu je zjednodušenie práce správcov stránok a poskytovanie oveľa presnejších dát o efektivite organických príspevkov. Ako správca stránky to môžete využiť napríklad k vytvoreniu nového príspevku založeného na už publikovanom príspevku s najväčšími ohlasmi publika alebo k vytvoreniu novej reklamnej kampane cielenej na ľudí, ktorí podľa demografických údajov vykazujú najväčší záujem.
Facebook testuje „downvote“ tlačidlo
Downvote tlačidlo vzniklo ako súčasť snahy Facebooku o prioritizovanie obsahu, ktorý bude podporovať zmysluplné interakcie medzi užívateľmi namiesto pasívneho scrollovania cez News feed. Nejedná sa o dislike button, ale o tlačidlo, ktorým budú môcť užívatelia označiť podľa nich nevhodný komentár pod príspevkom. Po kliku na downvote tlačidlo bude komentár skrytý a užívateľovi sa zobrazia možnosti výberu dôvodu, prečo sa rozhodol daný komentár skryť.
Kontentino Analytics Beta
Ak ste v rámci nástroja Kontentino ešte netestovali novú záložku Analytics BETA version, odporúčame vám to zmeniť. Zatiaľ sú sprístupnené informácie o výkonnosti jednotlivých príspevkov a samotnej stránky, na spustenie ďalších funkcií si ešte musíme počkať. Sledovať môžeme dosah príspevkov, komentáre, like-y a celkovú úspešnosť príspevkov, ako aj pribúdanie like-ov pre stránku v čase a priemerný Engagement rate stránky. Na základe týchto informácii dokážeme hodnotiť efektivitu kampaní a zároveň ich vieme využiť pri tvorbe content plánu v budúcnosti.
Pre tentokrát je to od nás všetko, budeme sa na vás tešiť znova o mesiac s novou dávkou noviniek. Ak by sa vám za nami medzi časom cnelo, navštívte náš Facebook a sledujte ako si nažívame naším agentúrnym životom na Instagrame.