logo
logo

Get in touch

Awesome Image Awesome Image
Marketingový slovník.

Tone of voice (Komunikačný štýl).

Štýl, resp. spôsob komunikácie, akým značka komunikuje so svojím publikom. Určuje, či bude značka v komunikácii so zákazníkmi používať vykanie, tykanie, či bude vystupovať formálne alebo priateľsky s využitím slangov a mnoho ďalších jazykových, štylistických podôb. Napríklad rádio Európa2 komunikuje v celej svojej šírke veľmi priateľským a moderným štýlom. Využíva tykanie alebo množné číslo, keď oslovuje viacerých poslucháčov, vďaka čomu je jej vystupovanie svieže a vhodné pre cieľovú skupinu. Na druhú stranu napríklad Tatra Banka využíva novodobý jazyk, ktorý pôsobí moderne, no zároveň seriózne, aby v človeku vzbudila pocit dôvery a spoľahlivosti. V komunikácii so svojími klientmi používa vykanie.