logo
logo

Get in touch

Awesome Image Awesome Image
Marketingový slovník.

Corporate identity.

Predstavuje hodnoty, princípy, víziu, poslanie subjektu, jeho komunikačnú a vizuálnu propagáciu. Účelom CI je jednoznačná identifikácia značky a jej jasné odlíšenie od ostatných podnikateľských subjektov, ktoré pôsobia na trhu. Korporátnu identitu môžeme rozdeliť do 3 častí:

Charakter značky, čiže aká značka je a kam smeruje. Značka si zadefinuje svoje základné piliere – filozofiu, hodnoty a princípy. Od nich sa následne odvíja vízia (cieľ, ktorý chce značka dosiahnuť) a aj misia (aké kroky značka robí preto, aby splnila svoj cieľ).

Vizuálna identita značky, resp. tvár značky, ktorá je stvárnená vďaka konzistentnej aplikácii loga, farieb, typografii, dizajnu produktu a pod.

Verbálna identita značky, pod ktorú spadá názov značky, slogan a tone of voice (spôsob komunikácie značky s verejnosťou).