logo
logo

Get in touch

Awesome Image Awesome Image

Marketing PPC Sociálne siete January 29, 2018

Online novinky – Január 2018

Written by Vallihora

comments 0

Po mesiaci sa opäť vraciame na našom blogu s dávkou noviniek z online prostredia, ktoré vám pomôžu zvýšiť výkonnosť vašich online aktivít. Tiež by sme vám touto cestou radi zaželali šťastný rok 2018 a popriali veľa úspechov.

Google oficiálne predĺžil dĺžku popisov stránok vo výsledkoch vyhľadávania

Google predlzil dlzku popiskov

Takzvané snippets sa od decembra 2017 oficiálne predĺžili zo 160 znakov na 230. Prakticky to znamená, že vo výsledkoch vyhľadávania môžete o svojej stránke alebo produkte povedať viac tým čo vás hľadajú bez toho, aby museli niečo viac hľadať na vstupnej stránke alebo na iných podstránkach vášho webu.  Meta popisy svojich stránok môžete upraviť, aj keď v poslednej dobe si ich Google upravuje sám dynamicky generovaným textom nájdeným na podstránke.

Aktualizácia metriky organického dosahu na Facebooku

Aktualizacia metriky organickeho dosahu

Algoritmy dosahu príspevkov na Facebooku sa menia tak rýchlo, že niektoré z obmedzení alebo vylepšení si správcovia stránok ani nestihnú všimnúť. Najnovšie Facebook hovorí až o 20% znížení organického dosahu príspevkov stránok. Takýto pokles odôvodňuje vylepšením metriky dosahu, ktorý najnovšie bude započítavať impresie/dosah len na základe toho, či sa užívateľom zobrazil príspevok na obrazovke.

Hlasové vyhľadávane a PPC

Hlasove vyhladavanie

Hlasové vyhľadávanie na Slovensku je zatiaľ hudbou budúcnosti, pretože hlasový asistenti v mobilných zariadeniach neovládajú slovenčinu. V blízkom čase však môžeme očakávať, že sa podiel takýchto vyhľadávaní rapídne zvýši aj na našom trhu a preto je dôležité si ozrejmiť základné kroky, ktoré vám môžu pomôcť pri optimalizácii. Najdôležitejším prvkom je používanie kľúčových slov pre otázky. Druhým dôležitým prvkom je pochopenie cesty otázok v procese nakupovania. Čo – Ako – Kedy – Kde. Tretím najdôležitejším prvkom vyhľadávania je lokálnosť a inzercia len v blízkom okolí pre čo najrelevantnejšie výsledky.

Messenger ako kanál zákazníckej podpory

Messenger ako kanal

Správy od zákazníkov s prosbou o vyriešenie problémovej situácie so službou alebo produktom našej firmy sú jedným zo stúpajúcich trendov v rámci Messengera na Facebooku. Zákazníci omnoho radšej využívajú správy na Facebooku ako neosobné e-maily. V tomto prípade je dôležité čo najskôr odpovedať a udržať si tým spokojnosť a lojálnosť zákazníkov.

Do AdWords aplikácie pribudla funkcia správy kľúčových slov

AdWords key

Po dlhej dobe sa AdWords aplikácia dočkala aktualizácie a hneď pribudla možnosť spravovať kľúčové slová v kampaniach. Odteraz inzerenti môžu pridávať, upravovať a odstraňovať kľúčové slová pomocou tejto aplikácie. Výhodou tejto aplikácie je kontrola nad inzerciou aj na cestách, keď práve nemáte pri sebe počítač alebo notebook. V aplikácii sa intuitívne orientujete a v zjednodušenej verzii získate všetky potrebné funkcie na rýchlu úpravu.

 

Online novinky na tento mesiac sa nám už minuli. To čo sa nám nemíňa je radosť z práce na kampaniach pre našich klientov. Náš elán a nadšenie môžete sledovať na našom Instagrame alebo Facebooku 🙂

Tags :