
Ideamaker | Copywriter
Douglas Edwards, šéf copykov z Googlu, sa na jednom Websummite nechal počuť, že ,,Keď príde apokalypsa, na svete zostanú iba šváby a copywriteri.” Preto jedného nesmrteľne talentovaného kreatívca hľadáme aj do našich radov. Ak je tvoj mindset „šak to stačí len vymyslieť“, tak sa daj do copy a pošli svoje CV-čko!
Čo bude tvojou pracovnou náplňou:
Sršíš nápadmi? Baví ťa tvoriť obsah? Cítiš sa dobre na fejsbúkoch, instagramoch, linkedinoch a podobne? Super – v tom prípade nám rýchlo píš.
Do tímu hľadáme nadšeného marketéra/ku, ktorý je fascinovaný online svetom a rád trávi čas vymýšľaním nových kreatívnych nápadov.
- Ideamaking – budeš si celé dni vymýšľať. Za peniaze! Znie to ako tá najlepšia práca na svete? Možno preto, že je. Očakávame, že dokážeš vymyslieť kreatívne koncepty pre klientov – či už ide o kozmetiku, módu, gastro alebo traktory.
- Copywriting – máš schopnosť napísať čokoľvek – video scenáre, ktoré by ti závidel aj Chuck Lorre, statusy na sociálne siete, ktoré predajú čokoľvek, e-maily, ktoré nekončia v spame alebo články, na ktoré sa oplatí kliknúť.
- Branding – si zbehlý/á vo svete brandingu, vieš vymyslieť názov značky, skvelý slogan, zvoliť správny tone of voice či horlivo brainstormovať s dizajnérmi o logu a farbách.
- Prezentovanie – hľadáme človeka, ktorý dokáže nápad nielen vymyslieť a zalomiť do prezentácie, ale aj ním nadchnúť klienta a predať ho.
- Podieľať sa na firemnom vzdelávaní a rásť spolu s firmou – naši kolegovia sú talentovaní odborníci na performance, dizajn, content či dáta. Aj ty buď ďalším/ou do partie, ktorá si chce vzájomne pomáhať a posúvať sa vpred.
Čo od teba očakávame:
Hľadáme si parťáka/čku, pre ktorého je marketing vášňou a chce sa nonstop zlepšovať.
Čo je pre nás dôležité:
- Máš už niečo za sebou a vieš ukázať výsledky svojej práce. Mal/a by si mať už aspoň 2 roky skúseností na obdobnej stoličke
- Komunikatívnosť, kreativita, proaktivita, kritické myslenie, samostatnosť, zodpovednosť
- Veľmi dôležité je pre nás aby si nad vecami rozmýšľal/a koncepčne, aby veci dávali zmysel
- 100% slovenčina a aspoň 50% angličtina
- Všeobecný prehľad v marketingu a ochota učiť sa nové veci
Ale hlavne, ak máš zdravý rozum a si normálny človek, budeš sa mať u nás dobre 🙂
Čo ti ponúkame:
- Interná online vzdelávacia platforma Akademio
- Skvelý kolektív, kde sa nudiť nebudeš
- Krásne priestory kúsok od centra mesta (s oddychovou zónou – xbox, stolný futbálek a podobne)
- Pravidelné spoločné raňajky a legendárne teambuildingy
- Flexibilný pracovný čas a homeoffice
- V prípade záujmu multisport karta
- Firemná knižnica, minibar, candybar
- Príležitosť robiť na super projektoch a rásť spolu s nami
Je to niečo, v čom sa vidíš? Daj nám teda o sebe vedieť – pošli nám CVčko a motivačný list s informáciou prečo bez teba ďalej nemôžeme žiť a určite sa ti ozveme.