Model STDC je marketing framework pre digitálny ekosystém z pohľadu zákazníka. Je zložený z nákupných fáz: See, Think, Do, Care.
S alebo aj SEE predstavuje fázu, v ktorej máme najširšie publikum a naším cieľom je rozšíriť povedomie o danej značke, službe či produkte.
V druhej fáze THINK už hovoríme o užšom publiku s istým zámerom kúpy. Zákazník o nákupe ešte nie je úplne presvedčený, preto našou úlohou je ovplyvniť jeho zvažovanie.
Vo fáze DO prichádzame do styku s kvalifikovaným publikom, ktoré má bezprostredný zámer nakúpiť. Z hľadiska marketingu je podstatné zaručiť zákazníkovi, čo najpríjemnejšiu konverziu (nákup), aby sa s nového zákazníka stal verný.
Vo fáze CARE sú existujúci zákazníci, čiže ľudia, ktorí už majú za sebou istú históriu nákupu. Cieľom marketingových expertov je udržať si tohto zákazníka a budovať s ním vzťah.