V prvom rade, veselý Halloween, priatelia! 🎃 V októbri priniesol svet digitálneho marketingu množstvo noviniek, ktoré môžu výrazne ovplyvniť prácu marketérov. Od nových nástrojov, cez aktualizácie sociálnych sietí, až po trendy v oblasti umelej inteligencie.
Instagram má zvučku!
Úvodná zvučka z Priateľov alebo hlasné O-OU, keď vám prišla správa na ICQ – to všetko nám vyrylo do mozgu nezmazateľné stopy a s tým pracujú aj marketéri Instagramu. Vytvorili nový charakteristický zvuk, ktorý sa automaticky prehrá na konci každého Reelska.
Heureka má dynamické úpravy cien
Od 9. októbra upravuje Heureka ceny v dvojtýždňových intervaloch, čo im umožňuje flexibilne reagovať na sezónne trendy. Kľúčovými faktormi budú sezónnosť, trendy v daných kategóriách, trhová situácia a konkurencia. Pri malom či veľkom dopyte bude cena upravovaná smerom nadol alebo nahor, aby zodpovedala dopytu v danej kategórii.
Meta predstavila nové AI reklamné nástroje
Meta v rámci Advertising Weeku oznámila, že chystá niekoľko AI nástrojov týkajúcich sa reklám. Budete si môcť vytvoriť video animácie, rozšíriť spoluprácu s tvorcami a ďalšie doplnkové funkcie pre propagáciu.
Instagram má novú Social Library
Spomínate si, ako ste mesiace netušili, že TikTok má watch history? Táto funkcia inšpirovala vývojárov Instagramu a vytvorili novú sekciu Social Library, kam sa ukladajú všetky vaše príspevky a reelska, s ktorými ste interagovali. Zobrazuje príspevky, ktoré ste prezdieľali, lajkli, nechali im koment alebo ktoré vám poslali vaši followeri.
Threads predstavuje novú analytiku pre mobilné zariadenia
Používate Threads? Tak by ste mali vedieť, že tento “twitter od Mety” spúšťa analytické prehľady aj na mobiloch. Zistíte, koľkokrát sa váš príspevok zobrazil, počet lajkov a odpovedí, koľko ľudí ho sharovalo či citovalo, aj aké sú demografické údaje vášho publika.
Reelska sú najlepšie pre dosah, nie pre engagement
Nie je tajomstvom, že reelska sú mocným nástrojom Instagramu. Platforma Mety zdvojnásobila za posledné roky objem videoobsahu, pretože to ľudí údajne viac zaujíma. Od roku 2022 reelska predbiehajú carousely aj single image posty, avšak len v dosahu. Pokiaľ však ide o zapojenie publika, jednoznačne vyhrávajú carousely.
Október za nami, priatelia, čaká nás najnáročnejšie marketingové obdobie roka a my vám všetkým prajeme, aby ste ho prežili s klientskými úspechmi a pri plnom duševnom zdraví ❤️