Leto sa prehuplo do svojej druhej polovice, no zdá sa, že vývojári sociálnych sietí nedovolenkovali. Prinášame vám bohatú nálož noviniek z digitálneho sveta, ktoré sa udiali v júli.
Instagram kradne funkcie Tindru
V Instagrame už nevedia, čo by pridali, aby vás donútili stráviť na tejto sociálnej sieti ešte viac času a vytvorili vám ešte väčší pocit osobnej dôležitosti. Tak si povedali, že sa popozerajú, čo sa deje inde a tak trochu si to ukradnú. Superlike, ktorý si pamätáte z Tindru, je ďalšou novinkou, ktorú Instagram testuje. Nájdete ho v stories a použiť ho môžete iba raz denne, tak si dávajte pozor, ktorý creator si ho od vás zaslúži.
Threads dosiahlo míľnik
Aplikácia Threads, ktorú mnohí vnímajú ako “twitter od Mety”, bola spustená presne pred rokom a za ten čas stihla získať neuveriteľných 175 miliónov užívateľov. Najmä v Európskej únii musela prekonať množstvo legislatívnych prekážok, napokon sa jej to však podarilo a za jej úspechom nespochybniteľne stojí fakt, že vám ju Instagram vo feede sám ponúka.
Google Ads má nové rozmery GDN bannerov
Google Ads odporúča nové rozmery v GDN banneroch – ide o formáty 900×1600 a 600×1067.
Instagram zdieľa tipy pre tvorcov
Instagram chce tvorcom pomôcť, aby mali ich videá väčšiu viditeľnosť. Zdieľa preto tipy, ako ju dosiahnuť. Potrebujete hlavne skvelý hook, teda spôsob, akým zaujať v prvých 3 sekundách vášho videa. Samotné video by malo mať 30-60 sekúnd. Nemali by ste zabúdať ani na trendy hashtagy či populárne audio a mali by ste zdieľať reelsy v rovnakom čas na Instagrame, ako na iných platformách.
Meta testuje automatizované kreatívy v Reels
Meta skúša automatizovaný proces, ktorý creatorom a firmám pomôže s optimalizáciou výkonu v Reels. Budete mať k dispozícii rôzne varianty obsahu, ktoré Meta navrhne automaticky a otestuje na rôzne publiká. Súčasťou AB testingu sú aj popisky, náhľady a ďalšie prvky, ktoré urobia vaše videá atraktívnejšími.
TikTok spustil možnosti reklamy
Na TikTok ads na Slovensku sme čakali mnoho rokov. Pre bežných užívateľov bola platforma aj vďaka absencii klasických platených reklám ich obľúbenou sociálnou sieťou. TikTok však pomaly spúšťa možnosti reklamy aj na Slovensku. Platforma má u nás 1,2 milióna aktívnych užívateľov. Kvôli predpokladanému záujmu brandov budú reklamné účty na začiatku prístupné len vybraným agentúram, partnerom a značkám, ktoré budú na whiteliste.
Júlové novinky priniesli ďalšie odporúčania, prečo tráviť viac času na sociálnych sieťach a my predpokladáme, že to v auguste nebude iné. Veríme, že si užijete leto aj v offlinovej pohode, aby sme ste z neho mali viac, ako len skvelé videá na Instagrame. Krásny zvyšok prázdnin, priatelia.