Minulý rok sa so zaujímavými reklamami a svetovými kampaňami tak povediac roztrhlo vrece. Preto sme sa rozhodli na záver roka priniesť prehľad reklám a kampaní, ktoré sa páčili práve nášmu tímu.
Pozrime sa spolu, aké reklamy najviac zarezonovali v členoch našej agentúry ptagroup.
Messi vs. Ronaldo
Jakub ako veľký fanúšik futbalu ocenil spojenie nespojiteľného. V závere roka, tesne pred štartom Majstrovstiev sveta vo futbale v Katare, módna značka Louis Vuitton zverejnila na svojom instagramovom profile fotku, ktorá okamžite vzbudila vlnu záujmu. Sú na nej Cristiano Ronaldo a Lionel Messi ako hrajú šach na ikonickom kufri z dielne Louis Vuitton. Podľa portálu Cash N Sports si za účinkovanie v reklame pre Louis Vuitton Ronaldo naúčtoval za svoj platený príspevok dva milióny dolárov, Messi potom 1,7 milióna dolárov.
Vianočný Zľavomat
Adamovi sa koncom roka zapáčila kampaň od Zľavomatu, ktorá cez detských hrdinov komunikovala nákup veľmi obľúbených zľavových kupónov na pobyty. Zároveň Zľavomat touto reklamou predstavil nový koncept kampaní, v ktorom bude aj naďalej využívať detské postavy. Kampaň od agentúry Darwin and the Machines prebieha v televízii a aj v online.
Nemíňaj litre na fast fashion
Našej šikovnej ppc-čkarke Martinke sa páčila reklama na FUN účet od ČSOB banky. Išlo o kampaň z dielne MUW Saatchi & Saatchi, ktorá apeluje na spoločenskú zodpovednosť. Ľudia zvyknú míňať v priemere 20 percent svojich výdavkov na nové kúsky oblečenia. Hlavným problémom je tzv. fast fashion, ktorá negatívne vplýva na životné prostredie. Práve tejto téme sa ČSOB venuje vo svojej tohtoročnej kampani na FUN účet.
Každý, kto má na sebe „rýchlu módu“, má oblečenie v hodnote desiatok tisíc “litrov”. Nejde však o hodnotu peňazí, ale o množstvo vody spotrebovanej pri výrobe.
Vianoce si vždy nájdu cestu
Aké by to boli Vianoce bez príznačnej reklamy od spoločnosti Coca-Cola? Práve tú si vybrala naša accountka Nikolka!
Sviatky sa skutočne blížia a Coca-Cola tento okamih oslavuje spustením svojej novej kampane „Vianoce si vždy nájdu svoju cestu“, ktorá prezentuje nezastaviteľnú, magickú silu Vianoc pri prekonávaní všetkých prekážok. Cieľom je práve spájanie ľudí na Vianoce.
Wishing you a magical festive season from everyone at The Ritz
Michalovmu pozornému oku neunikla zaujímavá reklama hotela Ritz v Londýne. Reklama promuje možnosť ubytovania v tomto svetoznámom hoteli počas vianočných sviatkov. Pomocou dôvtipnej animácie maskota, plyšového macka, sa tvorcovia reklamy snažia poukázať na vianočnú atmosféru hotela.
The Closer
Grafik Juraj si pre tento rok vybral reklamu od Heinekenu – The Closer. Spoločnosť Heineken prišla s kampaňou na vyriešenie nerovnováhy medzi pracovným a súkromným životom pomocou otvárača fliaš s podporou Bluetooth. Ak ním otvoríte fľašu piva, prepne okolité notebooky do režimu spánku. Veľmi clever riešenie :).
Už sa pečú Vianoce
„A oci, a bude mať také veľké zahnuté zuby dohora?“ Legendárna veta, ktorú pozná snáď každý Slovák. Práve tú si vybavil aj náš Lukáš. Tento rok Kofola opäť prišla s niečím novým. Prasiatko v originálnom papierovom svete predstavuje limitovanú edíciu dvojlitrovej Kofoly s príchuťou lineckých koláčov. Kampaň pod názvom „Už sa pečú Vianoce“ svojou hlavnou myšlienkou odkazuje na tradičné, autentické a československé Vianoce, ktoré všetci tak milujeme. ❤️
Rear Window
Reklama od našej social expertky Viki vám rozbije srdce na malé kúsky. Spot na nový model Samsungu Galaxy S22 Ultra rozpráva krátky príbeh roztomilého akvárkového pavúka. Ten sa zamiluje do zadnej časti spomínaného modelu telefónu, ktorú zbadá na obrovskom billboarde za oknom. Avšak krátko po tejto romantickej idylke nasleduje zlomené srdce, pretože billboard premaľovali, čím odopreli pavúkovi jeho pravú lásku. ALE má to happy end! Majiteľ pavúka sa objaví so svojim vlastným zariadením S22 Ultra, čo prezentuje čaro nerozlúčiteľnej lásky.
Ktorá reklama vás oslovila najviac? Alebo máte takisto svoju obľúbenú? Dajte nám vedieť, budeme radi. 😊