Porovnávače
cien.
Cenové porovnávače už dávno nie sú iba o cenách vašich produktov.
Máte e-shop a chcete zvýšiť predaje? Cenové porovnávače sa tešia obrovskej návštevnosti a záujmu kupujúcich. Ich najväčšou výhodou je veľká skupina zákazníkov, ktorí sú pripravení nakúpiť a môžu hľadať práve váš produkt. Taktiež pomáhajú budovať dôveryhodnosť značky vďaka recenziám od zákazníkov. Predávate skvelý produkt? Ľudia sa o ňom môžu dozvedieť práve na cenových porovnávačoch.
Analýza feedov
Analýza konkurencie
Technická príprava
Tvorba a implementácia stratégie
Automatizácie
Správa a reporting
Máme skúsenosti s 20 porovnávačmi v 12 krajinách a ideme ďalej.
Cenové porovnávače sú tiež významným zdrojom návštevnosti webov a tržieb e-shopov, inzerovať na nich sa teda skutočne oplatí.
Čo ste sa nás vždy
chceli spýtať.
Porovnávače cien fungujú ako vyhľadávače, na ktorých návštevníci vyhľadávajú a porovnávajú produkty podľa kategórií, značiek, hodnotenia, vlastností, cien a iných kritérií. Slúžia najmä pre kupujúcich, ktorí už vedia, aký produkt (alebo typ produktu) chcú a robia si prieskum, na ktorom e-shope ho kúpia.
Nakupujúci neporovnávajú iba cenu. Ide najmä o hodnotenia zákazníkov a dostupnosť produktov na sklade - to sú ich základné parametre. A keďže aj porovnávače sú marketingový nástroj, ak chcete, aby boli vaše produkty na lepších priečkach, je potrebné na nich inzerovať a priviesť na váš e-shop viac nakupujúcich.
Ak máte stánok so zmrzlinou, nie. Ak máte e-shop s produktami, rozhodne sú skvelou investíciou.